LINAK levert uitsluitend aan fabrikanten (OEM's) in de commerciële B2B sector. Eindgebruikers, niet zijnde LINAK klanten, moeten wij doorverwijzen naar de leverancier bij wie het eindproduct is aangekocht, of naar de oorspronkelijke fabrikant van het eindproduct.

Als de leverancier niet kan worden achterhaald door de eindgebruiker dan zullen wij ons uiterste best doen om te helpen de oorspronkelijke producent te achterhalen. Indien het ter reparatie aangeboden artikel voor minder dan 50% van de nieuwwaarde gerepareerd kan worden, wordt de reparatie zonder voorafgaand bericht uitgevoerd en retour gestuurd. Het analyserapport ontvangt u per e-mail bericht. Bij artikelen met een productie datum ouder dan 5 jaar adviseren wij u direct over te gaan tot vervanging van het product.

LINAK klanten kunnen voor een vervangend artikel contact opnemen met onze verkoop afdeling, telefoon +31 (0)76 542 44 40 of mail verkoop@linak.nl. Eindgebruikers verwijzen wij voor een vervangend artikel door naar de oorspronkelijke leverancier of fabrikant van het eindproduct.

Print dit formulier in tweevoud uit, stuur één exemplaar mee met de ter reparatie aangeboden artikelen en bewaar één exemplaar voor uw eigen administratie. Vraag uw transporteur altijd om een afleverbewijs met handtekening voor ontvangst van het opgestuurde pakket!

Link naar het RMA formulier.
Zaken doen met LINAK
We willen niet slechts leverancier zijn voor onze klanten…
Meld u aan voor Nieuws
Blijf op de hoogte van het LINAK nieuws.
Neem contact op met LINAK
Wilt u meer informatie over onze innovatieve actuator oplossingen?