Toen wij de ontwikkeling van de HC40-handbedieningen startten, kozen wij ervoor om met een ontwerpbureau samen te werken om met betrekking tot een product van LINAK de meest uitgebreide gebruikersenquête ooit te houden. Er werden diverse analyses van menselijk gedrag grondig onderzocht, warmtekaarten gemaakt en meerdere gebruikerstests uitgevoerd. In een uitgebreide enquête werd in twee groepen van 500 huidige en potentiële eindgebruikers een reeks vragen gesteld met betrekking tot allerlei onderwerpen, van inkomsten, dagelijkse routines en algemene ontwerpvoorkeuren tot specifieke verwachtingen over hun volgende comfortbed. Het eindresultaat: Meer dan 1500 pagina’s aan zinvolle feedback.
Wij hebben deze ingekort tot 7 bruikbare tips voor iedereen die consumentenproducten ontwerpt.
Leer de consument hier verder kennen.
Bronnen: Enquête voor LINAK gehouden door Artlinco A/S. & Christian Jantzen, AAU, Pankseep en Artlinco A/S.
Ga voor meer bijzonderheden over de Standard-uitvoeringen van de HC40 of de Advance-uitvoeringen van de HC40 naar de site: Ontworpen met u in gedachten.