Hieronder vind je een stapsgewijze handleiding hoe je reserveonderdelen en technische ondersteuning van de fabrikant van je apparatuur kunt krijgen.
In deze handleiding staat 'eindgebruiker' voor degene die het product gebruikt, terwijl 'fabrikant' staat voor het bedrijf dat het product heeft geproduceerd, zoals een bureau of een bed.
Stap 1: Contact opnemen met de fabrikant of verkoper van de apparatuur
LINAK® is een toonaangevende leverancier van actuatoren en componenten aan fabrikanten van apparatuur. Omdat elk product van onze klanten uniek is, kan LINAK geen producten of technische diensten rechtstreeks aan eindgebruikers leveren. Voor snelle service, reserveonderdelen of reparaties raden wij je aan contact op te nemen met de fabrikant van de originele apparatuur of de winkel waar je je product hebt gekocht.
Op onze productpagina's vind je technische basisinformatie.
Als je problemen ondervindt met je elektrisch in hoogte verstelbare bureau, raadpleeg dan onze probleemoplossingsgids voor handige tips en oplossingen.
Stap 2: Bij wie kan ik terecht?
Voor eindgebruikers:
ga voor ondersteuning naar de website van de fabrikant van de apparatuur of van de retailer , of raadpleeg de handleiding van je product. Contactgegevens zijn meestal te vinden op het etiket van de fabrikant op het product (niet het zilverkleurige LINAK label op het onderdeel).
Voor fabrikanten van apparatuur:
neem contact op met je lokale LINAK vestiging.
Stap 3: Wat moet ik weten voordat ik opbel?
Voor eindgebruikers:
als je verzoek betrekking heeft op vervanging, reparatie of ondersteuning voor een onderdeel van LINAK, neem dan contact op met de fabrikant van je apparatuur en geef hem het volledige artikelnummer dat is vermeld op van het zilverkleurige LINAK label. Met deze informatie kunnen zij je beter van dienst zijn.
Voor fabrikanten van apparatuur:
neem contact op met je lokale LINAK vestiging.
Wat als ik de fabrikant van de apparatuur niet kan vinden?
Als je de fabrikant van de apparatuur niet kunt vinden, volg je de stappen hieronder.
Voor eindgebruikers:
- maak een foto van het zilverkleurige LINAK label op het onderdeel (bijv. actuator, motor, handbediening of controle).
- Voeg de foto toe aan een e-mail en stuur deze naar info@linak.nl.
Ons supportteam zal dan proberen de fabrikant te bepalen. Houd er echter rekening mee dat we je mogelijk niet altijd kunnen helpen, vooral als de fabrikant niet meer actief is of je model niet meer ondersteunt.
Voor fabrikanten van apparatuur:
Neem contact op met jouw lokale LINAK vestiging.